スポンサーサイト


Stupid Girls / PINK


Stupid girl, stupid girls, stupid girl
バカな女 バカな女達 バカな女
Maybe if I act like that, that guy will call me back
私もあんな風にしたら あの彼から電話くれるかな
Want a paparazzi girl? I don't wanna be a stupid girl
パパラッチガールがいいの? バカな女にはなりたくない

Go to Fred Segal, you'll find them there
フレッドシーガルに行けば、そういう女いるよ
Laughing loud so all the little people stare
大声で笑ってるからみんなに見られてる
Looking for a daddy to pay for the champagne
シャンペン奢ってくれるパパ探し


What happened to the dreams of a girl president
女性大統領の夢はどうした?
She's dancing in the video next to 50 Cent
ビデオで50セントの隣で踊ってる女
They travel in packs of two or three
2、3人でつるんで
With their itsy bitsy doggies and their teeny-weeny tees
チビT着せた小っちゃい犬つれて
Where, oh where, have the smart people gone?
どこ?どこへ行ってしまったの?賢い人たちは?
Oh where, oh where could they be?
どこ?どこにいるの?

Maybe if I act like that, that guy will call me back
私もあんな風にしたら あの彼から電話くれるかな
Want a paparazzi girl? I don't wanna be a stupid girl
パパラッチガールがいいの? バカな女にはなりたくない
Maybe if I act like that, flipping my blond hair back
私もあんな風にしたら ブロンドの髪をかきあげて
Push up my bra like that, I don't wanna be a stupid girl
あんな風にブラ寄せたら、バカな女にはなりたくない

Disease's growing, it's epidemic
病気が拡大していく 伝染病だ
I'm scared that there ain't a cure
怖すぎる だって治療法がないんだから
The world believes it and I'm going crazy
世界がそれを信じてて、もうおかしくなりそう
I cannot take any more
これ以上我慢できない

I'm so glad that I'll never fit in
自分があてはまらなくて良かった
That will never be me
私は絶対ならない
Outcasts and girls with ambition
仲間はずれたち、大志あるガールズたちよ
That's what I wanna see
そういうのが見たいんだよ

Disasters all around
世界中で災害が起きて
World despaired
絶望に包まれたとしても
Their only concern
やつらが心配するのはただ
"Will they **** up my hair?"
私の髪乱れてない?

Maybe if I act like that, that guy will call me back
私もあんな風にしたら あの彼から電話くれるかな
Want a paparazzi girl? I don't wanna be a stupid girl
パパラッチガールがいいの? バカな女にはなりたくない
Maybe if I act like that, flipping my blond hair back
私もあんな風にしたら ブロンドの髪をかきあげて
Push up my bra like that, I don't wanna be a stupid girl
あんな風にブラ寄せたら、バカな女にはなりたくない

Do ya thing, do ya thing, do ya thing
自分のことしろ、自分のことしろ、自分のことしろ
I like this, like this, like this
こういうのが好き、こういうの、こういうの

Pretty "will you **** me" girl,
かわいこちゃん 「****して」って言うコ
Silly "I'm so lucky" girl
おばかさん 「私って超ラッキー」って言うコ
"Pull my hair,I'll **** it" girl
「髪引っ張って、****してあげる」って言うコ
Stupid girl !
バカな女!

Pretty "will you **** me" girl,
かわいこちゃん 「****して」って言うコ
Silly "I'm so lucky" girl
おばかさん 「私って超ラッキー」って言うコ
"Pull my hair,I'll **** it" girl
「髪引っ張って、****してあげる」って言うコ
Stupid girl !
バカな女!

Maybe if I act like that, flipping my blond hair back
私もあんな風にしたら ブロンドの髪をかきあげて
Push up my bra like that
あんな風にブラ寄せたら
Stupid girl
バカな女

Maybe if I act like that, that guy will call me back
私もあんな風にしたら あの彼から電話くれるかな
Want a paparazzi girl? I don't wanna be a stupid girl
パパラッチガールがいいの? バカな女にはなりたくない

Maybe if I act like that, flipping my blond hair back
私もあんな風にしたら ブロンドの髪をかきあげて
Push up my bra like that, I don't wanna be a stupid girl
あんな風にブラ寄せたら、バカな女にはなりたくない


Maybe if I act like that, flipping my blond hair back
私もあんな風にしたら ブロンドの髪をかきあげて
Push up my bra like that
あんな風にブラ寄せたら

Stupid girls
バカな女たち
Stupid girls
バカな女たち
Stupid girls
バカな女たち

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
