スポンサーサイト


I Knew You Were Trouble / Taylor Swift

Once upon time
むかしむかしの
A few mistakes ago
2、3こ前の間違い
I was in your sights
あなたの目にとまった
You got me alone
ひとりきりの私
You found me
あなたは私を見つけた
You found me
You found me

I guess you didn't care
私に興味なかったみたいだけど
And I guess I liked that
そこが好きだったわ
And when I fell hard
私が本気になったら
You took a step back
あなたは引いてしまった
Without me, without me, without me
私を置いて

And he's long gone
気持ちはとっくにいなくなってた
When he's next to me
私の隣にいる時でも
And I realize the blame is on me
気づいたわ それは私のせいだって

Cause I knew you were trouble 
あなたは厄介な人だと
when you walked in
最初から分かってたから
So shame on me now
今は自分を恥じてるわ
Flew me to places i'd never been
今までにない高みへ連れてってくれた
'til you put me down oh
あなたが叩き落すまでは
I knew you were trouble when you walked in
あなたは厄介な人だと最初から分かってた
So shame on me now
今は自分を恥じてるわ
Flew me to places i'd never been
今までにない高みへ連れてってくれたけど
Now i'm lying on the cold hard ground
今は冷たく固い地面に横たわってる
Oh, oh, trouble, trouble, trouble
トラブルばっかり
Oh, oh, trouble, trouble, trouble

No apologies
謝らない
He'll never see you cry
泣いても絶対見てくれないし
Pretend he doesn't know
知らない振りをする
That he's the reason why
あなたのせいなのに
You're drowning, you're drowning, you're drowning
どんどん溺れていくわ

And I heard you moved on
引っ越したそうね
From whispers on the street
街の噂で聞いたわ
A new notch in your belt
ベルトの新しい穴
Is all I'll ever be
私ってそんなものだった
And now I see, now I see, now I see
やっとわかったわ

He was long gone
あなたは遠い人よ
When he met me
出逢った時から
And I realize the joke is on me
私は遊びだったんでしょ

I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places i'd never been
'til you put me down oh
I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places i'd never been
Now i'm lying on the cold hard ground
Oh, oh, trouble, trouble, trouble
Oh, oh, trouble, trouble, trouble

When your sadest fear comes creeping in
何より悲しい不安が忍び寄る
That you never loved me or her or anyone or anything
あなたは一度も私を愛してなかった、彼女のことも誰も何も
Yeah

I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places i'd never been
Until you put me down oh
I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places i'd never been
Now i'm lying on the cold hard ground
Oh, oh, trouble, trouble, trouble
Oh, oh, trouble, trouble, trouble

I knew you were trouble when you walked in
Trouble, trouble, trouble
I knew you were trouble when you walked in
Trouble, trouble, trouble!

スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
