スポンサーサイト


Part Of Me / Katy Perry


Days like this I want to drive away 
こんな日はどこか遠くに行きたい
Pack my bags and watch your shadow fade
荷物をまとめて 薄くなっていくあなたの影を見つめる
'Cause you chewed me up and spit me out
あなたは私のことを噛んで吐き出したの
Like I was poison in your mouth
まるで毒みたいに
You took my light, you drained me down
あなたは私から光を奪い、どぶに捨てたのよ
That was then and this is now
それは昔 これが今
Now look at me
今の私を見て

This is the part of me 
これが私の
that you're never gonna ever take away from me, no
あなたが決して奪うことできないところ
This is the part of me 
これが私の
that you're never gonna ever take away from me, no
あなたが決して奪うことできないところ
Throw your sticks and stones 
棒とか石を投げつけても
Throw your bombs and your blows
爆弾でも殴っても
But you're not gonna break my soul
私の心までは壊せない
This is the part of me 
これが私の
that you're never gonna ever take away from me, no
あなたが決して奪うことできないところ

I just wanna throw my phone away
携帯なんか遠くに放り投げたいわ
Find out who is really there for me
本当に私のためにそこにいてくれるのは誰かを見つけるの
'Cause you ripped me off, your love was cheap
私から搾り取るだけで、あなたの愛なんてちゃちなもの
Was always tearing at the seams
いつもつなぎ目が裂けて
I fell deep and you let me drown
私は深く落ちて溺れさせられる
But that was then and this is now
でもそれは昔 これが今
Now look at me
今の私を見て

This is the part of me that you're never gonna ever take away from me, no
This is the part of me that you're never gonna ever take away from me, no
Throw your sticks and stones
Throw your bombs and your blows
But you're not gonna break my soul
This is the part of me that you're never gonna ever take away from me, no

Now look at me, I'm sparkling
私を見て キラキラ輝いてるわ
A firework, a dancing flame
花火 揺れる炎よ
You won't ever put me out again
もう二度とあなたには悪い目にあわされないわ
I'm glowing, oh woah oh
私は光り輝いてるの
So you can keep the diamond ring
ダイヤの指輪とっておいてもいいよ
It don't mean nothing anyway
なんの意味もないけどね
In fact you can keep everything
なんでもとっておいたらいいのよ
Yeah, yeah
Except for me
私以外はね

This is the part of me that you're never gonna ever take away from me, no
This is the part of me that you're never gonna ever take away from me, no (away from me)
Throw your sticks and stones
Throw your bombs and your blows
But you're not gonna break my soul
This is the part of me that you're never gonna ever take away from me, no

This is the part of me, no, (away from me)
This is the part of me, me, me, me, me, me, no
Throw your sticks and stones
Throw your bombs and your blows
But you're not gonna break my soul
This is the part of me that you're never gonna ever take away from me, no

スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
