スポンサーサイト


Grenade / Bruno Mars


Easy come, easy go, that's just how you live
得やすいものは失いやすい 君はそういう生き方だね
Oh, take, take, take it all but you never give
なんでもかんでも手に入れるけど、自分は何も与えない
Should've known you was trouble from the first kiss
君は困ったやつだと知っておくべきだったよ 初めてのキスの時から
Had your eyes wide open, why were they open?
君は目を大きく開けていた どうして開けてたの

Gave you all I had and you tossed it in the trash
僕の全部を君に捧げたのに、君はゴミ箱に投げ捨てた
You tossed it in the trash, you did
君はゴミ箱に投げ捨てたんだよ
To give me all your love is all I ever asked
君の愛を全て欲しいと、僕が頼んだのはそれだけ
'Cause what you don't understand is
だって君は分かってないだろう

I'd catch a grenade for ya
君のためなら手榴弾も掴める
Throw my hand on a blade for ya
ナイフに素手を出すことも出来る
I'd jump in front of a train for ya
君のためなら電車の前に飛び出すことだって出来る
You know I'd do anything for ya
君のためなら僕は何だってする

I would go through all this pain
どんな痛みも受け入れよう
Take a bullet straight through my brain
僕の頭に銃弾を撃ち抜いても
Yes, I would die for you, baby
君のためなら死ねる
But you won't do the same
でも君は違うだろ
No, no, no, no

Black, black, black and blue, beat me 'til I'm numb
黒く黒く黒くそして青く 僕を麻痺するまで殴ってくれ 
Tell the devil I said, hey, when you get back to where you're from
君のいた場所に戻ったら、悪魔に僕がよろしく言ってたって伝えてよ
Mad women, bad women, that's just what you are, yeah
狂った女、悪い女 正に君のことだ
You'll smile in my face then rip the brakes out my car
僕の顔を見ながら微笑んで 僕の車からブレーキを奪うんだ

Gave you all I had and you tossed it in the trash
僕の全部を君に捧げたのに、君はゴミ箱に投げ捨てた
You tossed it in the trash, you did
君はゴミ箱に投げ捨てたんだよ
To give me all your love is all I ever asked
君の愛を全て欲しいと、僕が頼んだのはそれだけ
'Cause what you don't understand is
だって君は分かってないだろう

I'd catch a grenade for ya
君のためなら手榴弾も掴める
Throw my hand on a blade for ya
ナイフに素手を出すことも出来る
I'd jump in front of a train for ya
君のためなら電車の前に飛び出すことだって出来る
You know I'd do anything for ya
君のためなら僕は何だってする

I would go through all this pain
どんな痛みも受け入れよう
Take a bullet straight through my brain
僕の頭に銃弾を撃ち抜いても
Yes, I would die for you, baby
君のためなら死ねる
But you won't do the same
でも君は違うだろ

If my body was on fire
もし僕の体が炎に包まれたら
Ooh, you'd watch me burn down in flames
ただ焼け尽くされるのを見てるんだろうな
You said you loved me, you're a liar
君は僕を愛してるって言ったけど、嘘つきだね
'Cause you never, ever, ever did, baby
愛してくれたことなんてなかったじゃないか

But darling, 
でも、ねえ
I'd catch a grenade for ya
君のためなら手榴弾も掴める
Throw my hand on a blade for ya
ナイフに素手を出すことも出来る
I'd jump in front of a train for ya
君のためなら電車の前に飛び出すことだって出来る
You know I'd do anything for ya
君のためなら僕は何だってする

I would go through all this pain
どんな痛みも受け入れよう
Take a bullet straight through my brain
僕の頭に銃弾を撃ち抜いても
Yes, I would die for you, baby
君のためなら死ねる
But you won't do the same
でも君は違うだろ

No, you won't do the same
君は違う
You wouldn't do the same
君は違うんだ
Ooh, you never do the same
君は僕のようにはしないんだ
No, no, no, no
スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
