スポンサーサイト


Turn Me On / David Guetta ft. Nicki Minaj

Docta docta, need you bad home, 
ドクタードクター、あなたがすごく必要なの
baby
ベイビー
Docta Docta, where you at?
ドクタードクター、どこにいるの?
Give me something
私に与えて
I need your love
あなたの愛を
I need your love
あなたの愛が必要なの
I need your loving
愛して欲しい
You got that kind of medicine that keeps me comin'
あなたは私をいい気分にさせる薬みたいなのを持ってるわ

My body needs a hero
身体がヒーローを求めてるの
Come and save me
私を助けに来て
Something tells me you know how to save me
何かが私に教えてくれる あなたなら私を助けられると
I've been feeling real low
とても落ち込んだ気分だった
Oh, I need you to come and rescue me
私を救いに来て欲しいの

Make me come alive
生き生きさせて
Come on turn me on
さあ ワクワクさせてよ
Touch me, save my life
私に触れて 命を救って
Come on and turn me on
さあ ワクワクさせてよ
I'm too young to die
死ぬには若過ぎるわ
Come on and turn me on
さあワクワクさせて
Turn me on
しびれさせてよ
Turn me on
Turn me on
Turn me on

Make me come alive
Come on turn me on
Touch me, save my life
Come on and turn me on
I'm too young to die
Come on and turn me on
Turn me on
Turn me on
Turn me on
Turn me on

Boy, I'm achin', make it right
ボーイ、ウズウズするわ、ちゃんとやって
My temperature is super high
私の体温は超高熱
If I scream, if I cry
私が泣き叫ぶのは
It's only 'cause I feel alive
生きてるって感じだから ただそれだけ

My body needs a hero
Come and save me
Something tells me you know how to save me
I've been feeling real low
Oh, I need you to come and rescue me

Make me come alive
Come on turn me on
Touch me, save my life
Come on and turn me on
I'm too young to die
Come on and turn me on
Turn me on
Turn me on
Turn me on
Turn me on

Make me come alive
Come on turn me on
Touch me, save my life
Come on and turn me on
I'm too young to die
Come on and turn me on
Turn me on
Turn me on
Turn me on
Turn me on

You've got my life in the palm of your hands
私の命はあなたの手の中
Come and save me now
今すぐ私を助けに来て
I know you can, I know you can
私にはわかる あなたなら出来ると

Don't let me die young, I just want you to father my young
若くに死なせないで、もっと若くいさせて欲しい
I just want you to be my docta, we can get it crackin' chiropractor, I, I, I, I
私のドクターになって欲しい、ポキポキ鳴らしてカイロの先生

I know you can save me
私には分かる あなたなら私を救えると
And make me feel alive
生きてるって感じさせてくれる

Make me come alive
Come on turn me on
Touch me, save my life
Come on and turn me on
I'm too young to die
Come on and turn me on
Turn me on
Turn me on
Turn me on
Turn me on
スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
