スポンサーサイト


Break Your Heart / Taio Cruz

Woah Woah

Now listen to me baby
よく聞いて
Before I love or leave you
僕が君を好きになるか、君から去る前に
They call me heart breaker
みんなは僕のことをハートブレイカーって呼ぶんだ
I don't wanna decieve you
君を裏切ったりしたくない

If you fall for me
君がもし僕を好きになっても
I'm not easy to please
僕は簡単には喜ばない
I'm a tear you apart
僕は君を苦しめる
Told you from the start, baby from the start.
最初から言ってただろ 最初から

I'm only gonna break break ya break break ya heart. [x4]
僕はただ君を傷つけるだけ

Now listen to me baby
Before I love or leave you
They call me heart breaker
I don't wanna decieve you

If you fall for me
I'm not easy to please
I'm a tear you apart
Told you from the start, baby from the start.

I'm only gonna break break ya break break ya heart. [x4]

Woah woah

There's no point trying to hide it
隠そうとしても無駄だ
No point trying to evade it
逃れようもない
I know I got a problem
僕に問題があるって分かってるよ
Problem with misbehaving
僕の態度が問題なんだ

If you fall for me
I'm not easy to please
I'm a tear you apart
Told you from the start, baby from the start.

I'm only gonna break break ya break break ya heart. [x4]

And I know karma's gonna get me back for being so cold
カルマが僕を冷たい人間に引き戻す
Like a big bad wolf I'm born to be bad and bad to the bone
狼のように残忍で生まれつきの悪なんだ骨の髄まで
If you fall for me I'm only gonna tear you apart
僕を好きになっても君を苦しめるだけ
Told ya from the start.
最初から言ってただろ

I'm only gonna break break ya break break ya heart. [x4]

Woah woah woah [x4]

スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
