スポンサーサイト


Sweet Dreams / Beyonce

Every night I rush to my bed
毎晩ベッドまで走っていく
With hopes that maybe I'll get a chance to see you when I close my eyes
目を閉じればあなたに会えるかもしれないと思いながら
I'm going outta my head
気がおかしくなってきて
Lost in a fairytale
おとぎの世界に迷い込んだ
Can you hold my hands and be my guide?
私の手を取って案内してくれる?
Clouds filled with stars cover your skies
星の大群があなたの空を埋め尽くす
And I hope it rains
降り注いでくれたら
You're the perfect lullaby
あなたは最高の子守唄
What kind of dream is this?
なんていう夢なのこれは

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
あなたは甘い夢それとも美しい悪夢
Either way I, don't wanna wake up from you
どっちにしたってあなたの夢から醒めたくない
Sweet dream or a beautiful nightmare
甘い夢それとも美しい悪夢
Somebody pinch me, your loves too good to be true
だれか私をつねって あなたの愛が真実なら素敵すぎるのよ
My guilty pleasure I ain't goin nowhere
私のいけない楽しみ どこにも行かない
Baby, long as you're here
あなたがここにいる限り
I'll be floating on air cause you're my, you're my....
空に浮かんでる だってあなたは私の・・・
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
あなたは甘い夢それとも美しい悪夢
Either way I, don't wanna wake up from you
どっちにしたってあなたの夢から醒めたくない

I mention you when I say my prayers
わたしがお祈りをしている時
I wrap you around all of my thoughts
あなたを私の思いで包む
Boy, you're my temporary high
あなたは私のつかの間の興奮
I wish that when I wake up you're there
目が醒めたらそこにいてほしい
To wrap your arms around me for real and tell me you'll stay by side
本当にあなたの腕に包まれていて私の側にいると言ってほしい
Clouds filled with stars cover the skies
星の大群が空を埋め尽くす
And I hope it rains
降り注いでくれたら
You're the perfect lullaby
あなたは最高の子守唄
What kind of dream is this?
なんていう夢なのこれは

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
あなたは甘い夢それとも美しい悪夢
Either way I, don't wanna wake up from you
どっちにしたってあなたの夢から醒めたくない
Sweet dream or a beautiful nightmare
甘い夢それとも美しい悪夢
Somebody pinch me, your loves too good to be true
だれか私をつねって あなたの愛が真実なら素敵すぎるのよ
My guilty pleasure I ain't goin nowhere
私のいけない楽しみ どこにも行かない
Baby, long as you're here
あなたがここにいる限り
I'll be floating on air cause you're my, you're my....
空に浮かんでる だってあなたは私の・・・
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
あなたは甘い夢それとも美しい悪夢
Either way I, don't wanna wake up from you
どっちにしたってあなたの夢から醒めたくない

Tattoo your name across my heart
私の心にあなたの名前をタトゥーする
So it will remain....
だからいつまでもそのまま
Not even death can make us part
死ぬことさえも私達を別れさせられない
What kind of dream is this?
なんという夢なのこれは

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
あなたは甘い夢それとも美しい悪夢
Either way I, don't wanna wake up from you
どっちにしたってあなたの夢から醒めたくない
Sweet dream or a beautiful nightmare
甘い夢それとも美しい悪夢
Somebody pinch me, your loves too good to be true
だれか私をつねって あなたの愛が真実なら素敵すぎるのよ
My guilty pleasure I ain't goin nowhere
私のいけない楽しみ どこにも行かない
Baby, long as you're here
あなたがここにいる限り
I'll be floating on air cause you're my, you're my....
空に浮かんでる だってあなたは私の・・・
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
あなたは甘い夢それとも美しい悪夢
Either way I, don't wanna wake up from you
どっちにしたってあなたの夢から醒めたくない


スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
