スポンサーサイト


I Hate This Part / PUSSYCAT DOLLS

We're driving slow through the snow on fifth avenue
雪の五番街をゆっくりとドライブしてる
And right now radio is all that we can hear
聞こえてくるのはラジオの音だけ

Man we ain't talked since we left
出発してから私たち何も話してない
It's so overdue
もう遅すぎるわ
It's cold outside
外は寒いけど
But between us
私たちの間は
It's worse in here
もっと冷めてるわね

The world slows down but my heart beats fast right now
世界がゆっくりになっていくのに 私の鼓動は早くなる
I know this is the part where the end starts
分かってる ここが終わりの始まり

I can't take it any longer
もうこれ以上耐えられない
Thought that we were stronger
私たちはもっと強かった
All we do is linger
ぐずぐずしてるだけ
Slipping through our fingers
私たちの手から滑り落ちていく
I don't want to try now
もう努力するのはいやなの
All that's left is goodbye to
残されたのはさよならだけ
Find a way that I can tell you
新しい道を教えてあげる
I hate this part right here
今この時がいやなの
I hate this part right here
今この時がいやなの
I just can't take your tears
あなたの涙を我慢できない
I hate this part right here
今この時がいやなの

Everyday seven takes of the same old scene
毎日同じことの繰り返し
Seems we're bound by the laws of the same routine
お決まりの日課を法律で決められたみたいに
Gotta talk to you now 'fore we go to sleep
眠る前に話さなきゃ
But will we sleep once I tell you what's hurting me
でも何が私を傷つけてるのか話せば また私たち眠りにつくのでしょうね

The world slows down but my heart beats fast right now
世界がゆっくりになっていくのに 私の鼓動は早くなる
I know this is the part where the end starts
分かってる ここが終わりの始まり

I can't take it any longer
もうこれ以上耐えられない
Thought that we were stronger
私たちはもっと強かった
All we do is linger
ぐずぐずしてるだけ
Slipping through our fingers
私たちの手から滑り落ちていく
I don't want to try now
もう努力するのはいやなの
All that's left is goodbye to
残されたのはさよならだけ
Find a way that I can tell you
新しい道を教えてあげる
I hate this part right here
今この時がいやなの
I hate this part right here
今この時がいやなの
I just can't take your tears
あなたの涙を我慢できない
I hate this part right here
今この時がいやなの

I know you'll ask me to hold on
分かってるの あなたが私に耐えてほしいことは
And carry on like nothing is wrong
そして何も間違ってなかったかのように続けることを
But there is no more time for lies
でももう嘘をついてる時間はない
Cause I see sun set in your eyes
私にはあなたの目に太陽が沈むのが見えるから

I can't take it any longer
もうこれ以上耐えられない
Thought that we were stronger
私たちはもっと強かった
All we do is linger
ぐずぐずしてるだけ
Slipping through our fingers
私たちの手から滑り落ちていく
I don't want to try now
もう努力するのはいやなの
All that's left is goodbye to
残されたのはさよならだけ
Find a way that I can tell you
新しい道を教えてあげる

But I gotta do this
こうしなきゃいけない
I gotta do it
しなきゃいけない
I gotta do it
しなきゃいけない
I hate this part
この場所はいやなの

I gotta do it
I gotta do it
I gotta do it

I hate this part right here
今この時がいやなの
I hate this part right here
今この時がいやなの
I just can't take your tears
あなたの涙を我慢できない
I hate this part right here
今この時がいやなの

スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
