スポンサーサイト


Sober / PINK

I don't wanna be the girl who laughs the loudest
大声で笑うような子にはなりたくない
Or the girl who never wants to be alone
絶対一人になりたくないとか思う子にはなりたくない
I don't wanna be that call at 4 o'clock in the morning
朝の4時に電話するような子にはなりたくない
'Cause I'm the only one you know in the world that won't be home
居場所がないのは世界中で私だけだからだといって

Ahhhh-Ahhh, the sun is blinding
あぁ 太陽が輝いている
I stayed up again
もう一度立ち直ったら
Oh, I'm finding
わかった
That's not the way I want my story to end
こんな風に終わらせたいんじゃない

I'm safe up high,
心配ない 高く上がって
Nothing can touch me
何者も私に届かない
Why do I feel this party's over?
なんでパーティは終わりだと感じるんだろう?
No pain inside
痛みなんかない
You're my protection
あなたは私のお守り
But how do I feel this good sober?
なのにこのとても落ち着いた感じはどうして?

I don't wanna be the girl that has to fill the silence..
静寂に包まれなければならない子にはなりたくない
The quiet scares me 'cause it screams the truth
静けさは私を怖がらせる 真実を叫ぶから
Please don't tell me that we had that conversation
こんな会話したって私に言わないで
'Cause I won't remember, save your breath 'cause what's the use?
思い出したくないから 黙って 何の役に立つの?

Ahhhh-Ahhh, the night is calling
あぁ 夜が呼んでいる
And it whispers to me softly, "come and play"
優しく私に囁く ”一緒に遊ぼう”
I am falling
落ちていく
And if I let myself go, I'm the only one to blame
もし行ったなら悪いのは私

I'm safe up high,
心配ない 高く上がって
Nothing can touch me
何者も私に届かない
Why do I feel this party's over?
なんでパーティは終わりだと感じるんだろう?
No pain inside
痛みなんかない
You're like perfection
あなたは完ぺきな人
But how do I feel this good sober?
なのにこのとても落ち着いた感じはどうして?

Comin' down, comin' down, comin' down,
さめていく さめていく さめていく
Spinnin' round, spinnin' round, spinnin' round
ぐるぐるまわる
Looking for myself,
自分を探してる
Sober
落ち着いて
Comin' down, comin' down, comin' down,
さめていく さめていく さめていく
Spinnin' round, spinnin' round, spinnin' round
ぐるぐるまわる
Looking for myself,
自分を探してる
Sober
落ち着いて

When it's good, then it's good
いい時はいい時
It's all good 'till it goes bad
悪くなるまでは全部いいもの
'Till you try to find the you that you once had
あなたが過去の自分を分かろうとするまで
I have heard myself cry, never again!
自分の泣き声を聞いていた もう繰り返さない!

Broken down in agony
苦痛に押しつぶされる
Just trying to find a friend
友達をみつけよう
Ohhh

Whoahhh

I'm safe up high,
心配ない 高く上がって
Nothing can touch me
何者も私に届かない
Why do I feel this party's over?
なんでパーティは終わりだと感じるんだろう?
No pain inside
痛みなんかない
You're like perfection
あなたは完ぺきな人
But how do I feel this good sober?
なのにこのとても落ち着いた感じはどうして?

Whoahhh

I'm safe up high, nothing can touch me
心配ない 高く上がって 何者も私に届かない
Why do I feel this party's over?
なんでパーティは終わりだと感じるんだろう?
Why do I feel this party's over?
なんでパーティは終わりだと感じるんだろう?
Whoahhh
No pain inside, you're like perfection
痛みなんかない あなたは完ぺきな人
But how do I feel this good sober?
なのにこのとても落ち着いた感じはどうして?

スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
