スポンサーサイト


If I Were A Boy / Beyonce

[Verse]
If I were a boy
もし私が男の子なら
Even just for a day
たった一日だけでも
I'd roll out of bed in morning
朝、ベッドから起きて
Threw on what I wanted and go
さっと着替えて出掛けるの

Drink beer with the guys
男友達と飲みに
And chase after girls
女の子達をナンパして
I'd kick it with who I wanted
好きな子と遊んでも
And I'd never get confronted for it
問い詰められたりしない
Cause they stick up for me
仲間がかばってくれるから

[Chorus]
If I were a boy
もし私が男の子なら
I think I could understand
分かると思う
How it feels to love a girl
女の子を愛する気持ちが
I swear I'd be a better man
私ならもっと良い男になれるはずよ

I'd listen to her
彼女の話も聞くし
Cause I know how it hurts
私には分かるから どれだけ傷つくか
When you lose the one you wanted
愛してた人を失うことが
Cause he's taken you for granted
彼に甘く見られたせいで
And everything you had got destroyed
全部を壊されたの

[Verse]
If I were a boy
もし私が男の子なら
I would turn off my phone
電話の電源を切って
Tell everyone it's broken
みんなには電話壊れてるんだって言って
So they think I was sleeping alone
そしたら私が一人で寝てると思うでしょ

I'd put myself first
自分のことを一番に考えて
And make the rules as I go
思い通りのルールを作る
Cause I know she'd be faithful
彼女はきっと忠実で
Waiting for me to come home
私が帰るのを待っているだろうから

[Chorus]
If I were a boy
もし私が男の子なら
I think I could understand
分かると思う
How it feels to love a girl
女の子を愛する気持ちが
I swear I'd be a better man
私ならもっと良い男になれるはずよ

I'd listen to her
彼女の話も聞くし
Cause I know how it hurts
私には分かるから どれだけ傷つくか
When you lose the one you wanted
愛してた人を失うことが
Cause he's taken you for granted
彼に甘く見られたせいで
And everything you had got destroyed
全部を壊されたの

[Verse]
It's a little too late for you to come back
寄りを戻すには遅すぎるのよ
Say it's just a mistake
間違いだって言ったからって
Think I'd forgive you like that
私が簡単に許すと思ってるの
If you thought I would wait for you
私があなたを待っていると思ってたなら
You thought wrong
間違ってるわ

But you're just a boy
でもあなたは男の子
And don't understand
分かってないのよ
How it feels to love a girl
女の子を愛する気持ちが
Some day would wish were a better man
いつかもっといい男だったらって思うわ

You don't listen to her
彼女の話は聞かないし
You don't care how it hurts
どんなに傷ついたか気にもとめない
Until you lose the one you wanted
愛する人を失うまで
Cause you've taken her for granted
あなたが彼女を甘く見たせいで
And everything you had got destroyed
全部を壊したのよ

Cause you're just a boy.....
あなたはまだまだの男の子だから

スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
