スポンサーサイト


Forever / Chris Brown

1, 2, 3, 4.

Hey Hey Oh...
Hey Hey Oh...

Its you and me moving
君と僕が動いている
At the speed of light into eternity yer,
そのスピードは光速で永遠に
Tonight is the night that you
今夜がその夜
Join me in the middle of ecstasy,
僕と一緒に無我夢中で
Feel the melody in the rhythm of the
感じて このメロディー リズム
Music around you, around you
君を取り囲むこの音楽を
Ima take you there, Ima take you there
君を連れて行こう 君を連れて行こう
So no longer be sacred,
もう怖がらなくていい
Then im right here baby
僕はここにいるから
We can go anywhere, go anywhere
僕らはどこにだって行けるんだ どこにでも
But first its yo chance,
最初は君の番
Take my hand come with me
僕の手を取って一緒に行こう

Its like i've waited my whole life for
僕は生まれてからずっと待ってた気がする
This one night it's gon' be me you and
この夜を 僕と君と
The dance floor cause
ダンスフロア だって
We've only got one life
僕らの一つしかない人生に
Double your pleasure
2倍の喜び
Double your fun and dance
2倍の楽しさ 踊れ
Forever (ever, ever)
永遠に
Forever (ever, ever)
Forever (ever, ever)
Forever girl forever
Forever (ever, ever)
Forever (ever, ever)
Forever (ever, ever)
Forever on the dance floor
ダンスフロアでいつまでも

Feels like we're on another level
もうひとつ上の段階に来たようだね
Feels like our loves intertwined,
僕たちの愛が絡み合い
We can be two rebels breaking the
僕らは二人の反逆者
Rules me and you, you and I
ルールを破るんだ 僕と君 君と僕
All you got to do is watch me
君は僕のことを見てるだけでいい
Look what i can do with my feet
僕のこの足で出来ることを
Baby feel the beat inside,
心の中でビートを感じて
Im driving, you could take the front seat
僕が運転するから 君は助手席に乗って
Just need you to trust me
必要なのはただ僕を信じること
Ohh Ahh Ohh
It's like!
それはきっと

Its like i've waited my whole life for
僕は生まれてからずっと待ってた気がする
This one night it's gon' be me you and
この夜を 僕と君と
The dance floor cause
ダンスフロア だって
We've only got one life
僕らの一つしかない人生に
Double your pleasure
2倍の喜び
Double your fun and dance
2倍の楽しさ 踊れ
Forever (ever, ever)
永遠に
Forever (ever, ever)
Forever (ever, ever)
Forever girl forever
Forever (ever, ever)
Forever (ever, ever)
Forever (ever, ever)
Forever on the dance floor
ダンスフロアでいつまでも

It's a long way down,
長い道のり
We so high off the ground,
ずいぶん高いところに来た
Sendin for an angel
天使を呼びに
To bring me your heart,
君のハートが僕のところに来るように
Girl where did you come from
君はどこから来たの
Got me so undone,
このままじゃ終われない
Gazing in your eyes got me
君の瞳を見つめてたら
Saying what a beautiful lady
なんて美しい女性なんだって言ってしまう
No ifs ands or maybe's
つべこべ言わずに
I'm releasein my heart and
僕は心を解き放って
Its feeling amazing
なんて素晴らしいんだ
There's no one else that
他の人は関係ない
Matters you love me and i won't
君は僕を愛している そして僕は
Let you fall girl
君を落ち込ませたりしない
Let you fall girl Ohh
君を落ち込ませたりしない
AOhh AOhh Ye Yer
I wont let you fall
僕はきっと君を落ち込ませたりしない
Let you fall
Let you fall Ohh Ohhh
Yer Yer
Yer Yer
Its Like!
それはきっと

Its like i've waited my whole life for
僕は生まれてからずっと待ってた気がする
This one night it's gon' be me you and
この夜を 僕と君と
The dance floor cause
ダンスフロア だって
We've only got one life
僕らの一つしかない人生に
Double your pleasure
2倍の喜び
Double your fun and dance
2倍の楽しさ 踊れ
Forever (ever, ever)
永遠に
Forever (ever, ever)
Forever (ever, ever)
Forever girl forever
Forever (ever, ever)
Forever (ever, ever)
Forever (ever, ever)
Forever on the dance floor
ダンスフロアでいつまでも
Ohhh Ahh Ah Ah Ah Ahhh
Yer
Forever (ever, ever, ever)
Forever ever Ahh.


スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
