スポンサーサイト


Just Fine / Mary J. Blige

You know I love music
私が音楽好きなの知ってるでしょ
And every time I hear something hot
いつもホットな曲聞く度に
It makes me wanna move
体動かしたくなる
It makes me wanna have fun
楽しみたくなる
But it's something about this joint right here
でもこのジョイントには何かある
This joint right here
このジョイントは
Its makes me wanna.....Woooh
こうしたくなる・・・Woooh

Let it go......
なりふりなんて構わない
Can't let this thing called love get away from you
愛って呼ばれてるこれをあなたから手放せられないの
Feel free right now, going do what you want to do
今自由に感じて やりたいことやって
Can't let nobody take it away, from you, from me, from we
誰もあなたから取り上げられない、あなたから、私から、私達から
No time for moping around, are you kidding?
さまよってる暇はないの、冗談でしょう?
And no time for negative vibes, cause I'm winning
ネガティブなこと感じてる暇はないの、うまくいっているんだから
It's been a long week, I put in my hardest
長い一週間だった、つらかったわ
Gonna live my life, feels so good to get it right
自分の人生を生きるのよ 正しいことするのって気持ちいい

So I like what I see when I'm looking at me
自分自身を見ているときにわかることが好きなの
When I'm walking past the mirror
鏡の前を通る時にね
No stress through the night, at a time in my life
今はストレスを感じる夜はない
Ain't worried about if you feel it
もしあなたがそう感じても気にしないわ
Got my head on straight, I got my mind right
頭の中整理して 気はしっかり持ったから
I aint gonna let you kill it
あなたに駄目にされたりしないわ
You see I wouldn't change my life, my life's just.....
わかるでしょ、私の人生変えるつもりはないの 私の人生は

Fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
Fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
Just fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
You see I wouldn't change my life, my life's just fine
わかるでしょ、私の人生変えるつもりはないわ 私の人生は最高よ

Feels so good, when you're doing all the things that you want to do
気分最高、やりたいこと全部やれば
Get the best out of life, treat yourself to something new
人生で最高の時を得て 何か新しいことを楽しんで
Keep your head up high
頭高くあげて
In yourself, believe in you, believe in me
あなた自身で 自分を信じて 私を信じて
Having a really good time, I'm not complaining
本当にいい時を過ごしてるわ、不満なんてないのよ
And I'm a still wear a smile if it raining
雨が降っても微笑んでいるわ
I got to enjoy myself regardless
おかまいなく自分の人生楽しむんだから
I appreciate life, I'm so glad I got mine
人生に感謝して 人生は私のものだから嬉しいの

So I like what I see when I'm looking at me
自分自身を見ているときにわかることが好きなの
When I'm walking past the mirror
鏡の前を通る時にね
Aint worried about you and what you gonna do
あなたのこともあなたが何をしようとするのも心配してない
I'm a lady so I must stay classy
レディなんだから凛としていなきゃ
Got to keep it hot, keep it together
生き生きとして、一緒に
If I want to get better
もっと良くしたいなら
You see I wouldn't change my life, my life's just.....
わかるでしょ、私の人生変えるつもりはないわ 私の人生は

Fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
Fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
Just fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
You see I won't change my life, my life's just fine
わかるでしょ、私の人生変えたくないの 私の人生は最高よ

I aint gon' let nothing get in my way
何にも邪魔させない
(I ain't gone let nobody bring me down, no, no, no)
誰にも潰させない
No matter what nobody has to say
誰が何と言おうと
(No way, no way, no way)
I ain't gon' let nothing get in my way
何にも邪魔させない
No matter what nobody has to say
誰が何を言ったって

Feels so good, when you're doing all the things that you want to do
気分最高、やりたいこと全部やれば
Get the best out of life, treat yourself to something new
人生で最高の時を得て 何か新しいことを楽しんで
It's a really good thing to say
本当に良いこと言うわ
That I won't change my life, my life's just fine
私の人生変えたくないの 私の人生は最高よ

Fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
Fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
Just fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
You see I won't change my life, my life's just fine
私の人生変えたくないの 私の人生は最高よ

So I like what I see when I'm looking at me
自分自身を見ているときにわかることが好きなの
When I'm walking past the mirror
鏡の前を通る時にね
No stress through the night, at a time in my life
今はストレスを感じる夜はない
Ain't worried about if you feel it
もしあなたがそう感じても気にしないわ
Got my head on straight, I got my mind right
頭の中整理して 気はしっかり持ったから
I aint gonna let you kill it
あなたに駄目にされたりしないわ
You see I wouldn't change my life, my life's just.....
わかるでしょ、私の人生変えるつもりはないの 私の人生は

Fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
Fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
Just fine, fine, fine, fine, fine, fine, ooooh
You see I wouldn't change my life, my life's just fine
わかるでしょ、私の人生変えるつもりはないの

スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
