スポンサーサイト


If I Never See Your Face Again / MAROON 5 feat Rihanna

[Adam]
Now as the summer fades, I let you slip away
夏も終わろうとしてる 君を逃がそう
You say I’m not your type, But I can make you sway.
君は僕のタイプじゃないと言ったけど 僕は君を惹きつけられる
It makes you burn to learn, You’re not the only one
すごく知りたくなるだろ 君だけじゃない
I’d let you be if you put down your blazing gun.
怒り狂った銃を下ろすなら 君だけにしてもいいよ

[Rihanna]
Now you’ve gone somewhere else, Far away
あなたはどこか遠いところへ行ってしまったわ
I don’t know if I will find you (find you, find you).
あなたを見つけられるかどうかなんてわからない
But you feel my breath, On your neck
でもわたしの息を感じてるでしょ あなたの首筋に
Can’t believe I’m right behind you (right behind you).
信じられない 私はあなたのすぐ後ろにいる

[Both]
‘Cause you keep me coming back for more
僕のところへ何度も戻ってくるから
And I feel a little better than I did before
前よりも良くなってる気がするよ
And if I never see your face again, I don’t mind
二度とあなたの顔を見られなくても 気にしないわ
‘Cause we gone much further than I thought we’d get tonight
今夜たどりつくよりもずっとさきに私達はいたんだから

[Rihanna]
Sometimes you move so well
ときどきあなたがとても上手く振舞うから
It’s hard not to give in.
言いなりになってしまう

[Adam]
I’m lost, I can’t tell
どうにもできない わからないよ
Where you end and I begin.
どこで君が終わって僕が始めるの

[Rihanna]
It makes me burn to learn
すごく知りたいでしょ
I’m with another man.
私が他の男と一緒にいるところ

[Adam]
I wonder if he’s half
彼なのか
The lover that I am.
僕が恋人なのか
Now you’e gone somewhere else, Far away
君はどこか遠くへ行ってしまった
I don’t know if I will find you (find you, find you).
君を見つけられるかどうかなんてわからない
But you feel my breath, On your neck
でも僕の息を感じてるだろ 君の首筋に
Can’t believe I’m right behind you (right behind you).
信じられない 僕は君のすぐ後ろにいる

[Both]
‘Cause you keep me coming back for more
僕のところへ何度も戻ってくるから
And I feel a little better than I did before
前よりも良くなってる気がするよ
And if I never see your face again, I don’t mind
二度とあなたの顔を見られなくても 気にしないわ
‘Cause we gone much further than I thought we’d get tonight
今夜たどりつくよりもずっとさきに私達はいたんだから

[Adam]
Baby, baby
Please believe me
僕を信じて
Find it in your heart to reach me
僕に届く気持ちを見つけて
Promise not to leave me behind
僕を過去に置き去りにしないって約束してほしい
(Promise not to leave me behind)

[Rihanna]
Take me down, but take it easy
私を落としてみせて でも気楽にやってね
Make me think but don’t deceive me
夢中にさせて でも裏切らないでよ
Talk to me bout taking your time
ゆっくりやるって言って
(Talk to me, talk to me)

[Rihanna]
‘Cause you keep me coming back for more
私のところへ何度も戻ってくるから
And I feel a little better than I did before
前よりも良くなってる気がするわ
[Both]
And if I never see your face again, I don’t mind
二度とあなたの顔を見られなくても 気にしないわ
‘Cause we gone much further than I thought we’d get tonight
今夜たどりつくよりもずっとさきに私達はいたんだから

[Both]
‘Cause you keep me coming back for more
僕のところへ何度も戻ってくるから
And I feel a little better than I did before
前よりも良くなってる気がするよ
And if I never see your face again, I don’t mind
二度とあなたの顔を見られなくても 気にしないわ
‘Cause we gone much further than I thought we’d get tonight
今夜たどりつくよりもずっとさきに私達はいたんだから


スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
