スポンサーサイト


With You / Chris Brown

I need you boo, (Ooh)
君が必要なんだ
I gotta see you boo (Hey)
君に会いたいよ

Said the hearts all over the world tonight,
今夜も世界中にこんな気持ちが溢れてる
Hearts all over the world tonight [x2]
今夜も世界中にこんな気持ちが溢れてるよ

[Verse 1]
Hey! Little mama,
ヘイ!彼女
Ooh, you a stunna
きれいだよ
Hot..lil figure,
ホットな体
Yes, you a winner
うん 君は最高
And im so glad to be yours,
君の彼氏でいられて嬉しいよ
You're a class all your own
君一人でも十分最高
And..
なのに
Ooh, little cutie
ああ、可愛い人
When..you talk to me
君が僕に話しかけたら
I swear..the whole world stops
世界が止まって見えるんだ
You're..my sweetheart
君は僕のスウィートハート
And im so glad that you are mine
君が僕の彼女で良かった
You are one of a kind and..
君は特別だから

[Bridge]
You mean to me
君には僕が
What i mean to you and..
僕にも君が大事だよ
Together baby,
一緒にいれば
There is nothing we won't do
何もいらない
Cos if i gotchu,
君がいれば
I don't need money,
お金はいらない
I don't need cars,
車もいらない
Girl, you're my all.
ガール、君は僕の全て
And..

[Chorus]
Oh!
I'm into you,
君に夢中だ
And girl,
ガール
No..one else would do,
他の誰かじゃなくて
Cuz with every kiss and every hug,
キスする度に、ハグする度に
You make me fall in love,
恋に落ちていく
And now I..know I can't be the only one,
僕だけしゃない
I bet his heart's all over the world tonight,
今夜も世界中にこんな気持ち溢れてるさ
With the love of his life who feel..
恋してる人たちは感じてるよ
Wat i feel when i'm
今の僕みたいに

With you [x5]
君と一緒に
Girl..
ガール
With you [x5]
君と一緒に

[Verse 2]
Oh Girl!
ガール
I don't want nobody else,
他の誰かじゃだめなんだ
Without you, there's no one left then,
君がいなきゃ、他に誰がいるんだよ
You're like Jordans on Saturday,
君は土曜日に履くジョーダンみたい
I gotta have you and I cannot wait now,
君が欲しいんだ もう待てないよ
Hey! little shawty,
ヘイ!彼女
Say..you care for me,
僕のこと好きって言ってよ
You know..I care for you,
知ってるだろう 僕が君を好きなのを
You know...that I'll be true,
知ってるだろう 誠実にするよ
You know..that i won't lie,
知ってるだろう 嘘つかないって
You know..that i would try,
知ってるだろう 君のために努力するって
To be your everything..yeah..
君の全てになることを

[Bridge]
Cuz if i got chu,
君がいれば
I don't need money,
お金はいらない
I don't need cars,
車もいらない
Girl, you're my all.
ガール、君は僕の全てさ
And..

[Chorus]
Oh!
I'm into you,
君に夢中だ
And girl,
ガール
No..one else would do,
他の誰かじゃなくて
Cuz with every kiss and every hug,
キスする度に、ハグする度に
You make me fall in love,
恋に落ちていく
And now I..know I can't be the only one,
僕だけしゃない
I bet his heart's all over the world tonight,
今夜も世界中にこんな気持ち溢れてるさ
With the love of his life who feel..
恋してる人たちは感じてるよ
Wat i feel when i'm
今の僕みたいに

With you [x5]
君と一緒に
Ohh..
With you [x5]
君と一緒に
Yeah Heh..

[Bridge 2]
And I..
僕は
Will never try to deny,
絶対否定しない
Cuz you are my whole life
君は僕の人生そのもの
if you ever let me do,
君がもし望むなら
I would die..
死ぬことさえ構わない
So I won't front,
だからカッコつけたりしない
I don't need another woman,
他の人は要らない
I just need your all and nothing,
君だけが必要なんだ
Cos' if I got that,
君さえいれば
And I'll be straight
僕は大丈夫
Baby, you're the best part of my Daaaaay!
ベイビー、君は僕の一生の最高の部分だよ

I need you boo,
君が必要だ
I gotta see you boo
君に逢いたいよ
Said the hearts all over the world tonight,
今夜も世界中にこんな気持ちが溢れてる
Hearts all over the world tonight [x2]
今夜も世界中にこんな気持ちが溢れてるよ
Woo Ooohh.. Yeah~
They need it boo,
みんな恋人が必要さ
They gotta see their boo,
みんな恋人に逢いたいんだ
Said the hearts all over the world tonight,
今夜も世界中にこんな気持ちが溢れてる
Hearts all over the world tonight [x2]
今夜も世界中にこんな気持ちが溢れてるよ

[Chorus]
Oh!
I'm into you,
君に夢中だ
And girl,
ガール
No..one else would do,
他の誰かじゃなくて
Cuz with every kiss and every hug,
キスする度に、ハグする度に
You make me fall in love,
恋に落ちていく
And now I..know I can't be the only one,
僕だけしゃない
I bet his heart's all over the world tonight,
今夜も世界中にこんな気持ち溢れてるさ
With the love of his life who feel..
恋してる人たちは感じてるよ
Wat i feel when i'm
今の僕みたいに

With you [x5]
君と一緒に
Girl..
ガール
With you [x5]
君と一緒に
Ohh..

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
