スポンサーサイト


Closer / Ne-Yo

[Intro]
Closer [x4]
もっと近くに

[Verse 1]
Turn the lights off in this place
ここのライトを消して
And she shines just like a star
彼女は星みたいに輝いてる
And I swear I know her face
彼女の顔も絶対分かる
I just don't know who you are
君が誰かも知らなくても
Turn the music up in here
ここで音楽をかけて
I still hear her loud and clear
それでも彼女の声が大きくはっきりと聴こえる
Like she's right there in my ear
僕の耳元にいるかのように
Telling me that she wants to own me
彼女は僕が欲しいと言ってる
To control me
僕をコントロールしたいと
Come closer [x3]
もっと近づいて

[Chorus]
And I just can't pull my self away
僕は自分を引き離せない
Under her spell I can't break
君の魔法を解くことができない
I just can't stop [x4]
ただ止められないんだ
And I just can't bring myself away
僕は自分を取り戻せない
But I don't want to escape
でも逃げたくはないんだ
I just can't stop [x4]
ただ止められないんだ

[Verse 2]
I can feel her on my skin
僕の肌で彼女を感じる
I can taste her on my tounge
僕の舌で彼女を味わう
She's the sweetest taste of sin
彼女は一番スイートな罪の味
The more I get the more I want
手に入れるほどもっと欲しくなる
She wants to own me
彼女は僕が欲しいんだ
Come closer
もっと近づいて
She says come closer
もっと近づいてって彼女が言う

[Chorus]

Come Closer [x7]
もっと近付いて
I just can't stop no [x4]
止められないよ

[Chorus]

And I just can't pull myself away
僕は自分を引き離せない
Under her spell I can't break
彼女の魔法を解くことができない
I just can't stop [x5]
ただ止められないんだ

Come Closer
もっと近づいて

スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
