スポンサーサイト


Sexual Eruption / Snoop Dogg




[HOOK]
I'm gonna take my time
ゆっくりやるよ
She gon' get hers before I
僕より彼女が先
I'm gonna take it slow
ゆっくりするよ
I'm not gon' rush the stroke
ストロークは早くしない

[CHORUS]
So she can get a
だから彼女は
Sexual eruption
気持ちよくなれる
So I can get a
だから僕は
Sexual eruption
気持ちよくなれる
So we can get a
だから僕らは
Sexual eruption
気持ちよくなれる
Sexual eruption
気持ちよく
Whoa
Whoa

[VERSE 1]
She might be with him
彼女は彼と一緒なんだろう
But she's thinkin' 'bout
でも考えている
Me
僕のことを
Me
僕のことを
Me
僕のことを
We don't go to the malls
僕らはショッピングに行かない
We don't go out to
お食事も行かない
Eat
お食事も
Eat
お食事も
Eat
お食事も
All that we ever do
僕らが今までにしたのは
Is play in the
戯れただけ
Sheets
シーツの中で
Sheets
シーツの中で
Sheets
シーツの中で
Smoke us a cigarette
たばこを吸ったら
Then go back to Sleep
また寝るんだ
Sleep
寝る
Sleep
寝る
Cause we done got a
だってもうやったから

[CHORUS]
Sexual eruption
Sexual eruption
Whoa
Sexual eruption
Sexual eruption
Whoa
Whoa

[HOOK]
I'm gonna take my time
ゆっくりやるよ
She gon' get hers before I
僕より彼女が先
I'm gonna take it slow
ゆっくりするよ
I'm not gon' rush the stroke
ストロークは早くしない

[VERSE 2]
If you don't know by know
君は分かってきた
Doggy Dogg is a freak
ドギードッグは変なヤツだって
Freak
変なヤツ
Freak
変なヤツ
I keep a bad bitch with me
僕は女を囲っている
Seven days out the week
週に7日
Week
週に
Week
週に
And all that we ever do
僕らが今までにしたのは
Is play in the
戯れただけ
Sheets
シーツの中で
Sheets
シーツの中で
Sheets
シーツの中で
Smoke us a cigarette
たばこを吸ったら
Then go back to Sleep
また寝るんだ
Sleep
寝る
Sleep
寝る

[HOOK]
I'm gonna take my time
ゆっくりやるよ
She gon' get hers before I
僕より彼女が先
I'm gonna take it slow
ゆっくりするよ
I'm not gon' rush the stroke
ストロークは早くしない

[VERSE 3]
I was all on the
僕が
Club, sippin' some Hen, smokin' on a blunt of dro
クラブでヘネシーを飲んで マリファナを吸ってたら
When I peeped this lil' hoe out
女の子が現れた
I was all on the
僕が
Bar, wind drift up
バーでいい気分になってたら
Shawty Redd came on
ショウティーレッドの曲が流れて
Then she hit the floor now
そしたら彼女が踊りはじめた
With a see-through
シースルーの
Dress, long hair, light brown eyes
ドレスに 長い髪 ライトブラウンの瞳で
Lookin' like Ms. Bo Peep
ミス ボーピープみたい
And a nigga know
わかるだろ
If I take her home, with them wide ass hips
大きなお尻の彼女を家に連れて行ったら
You damn right, I'm gon' beep
そう やっちゃうでしょ
So I a-
だから
Proached the chick with the real pretty face
アプローチ 本当にかわいらしい顔
Big ass booty with a little bitty waist
大きなお尻に 細いウエスト
I whisped in her ear, "Lil' mama, what you drink?"
彼女に囁く 「リル・ママ 何飲んでるの?」
I know that you a freak, but you know I ain't gon' say shit
君もフリークだね くだらないことは言わないよ
See, my game is outrageous
ほら、僕のゲームは最高でしょ
I got her to the crib and exchanged some fuck faces
家に連れて行って 表情交わして
But it wasn't no use for me to bust one
僕にとっても無駄な訳じゃないけど
Cause I wanted her to have an eruption
彼女に感じて欲しいから

スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
