スポンサーサイト


Don't Lie / Black Eyed Peas



[WILL]
Hey, baby my nose is getting big
おい、僕の鼻が大きくなってる
I noticed it be growing when I been telling them fibs
ちっちゃな嘘ついてたから大きくなってるのは気付いてたけど
Now you say your trust's getting weaker
きみの信用も薄れてきたみたい
Probably coz my lies just started getting deeper
僕の嘘がもっとひどくなり始めたからだろうね
And the reason for my confession is that I learn my lesson
僕が白状した理由は教訓を学んだから
And I really think you ought to know the truth
真実を知ってもらうべきだって本当は思ってる
Because I lied and I cheated and I lied a little more
嘘ついて騙してまた嘘をついて
But after I did it I don't know what I did it for
でも後で何のために嘘をついたのかよく分からなくなるんだ
I admit that I have been a little immature
僕はちょっと未熟者だったね
Fucking with your heart like I was the predator
プレデターみたいに君の心をめちゃくちゃにして
In my book of lies I was the editor
僕は僕の嘘の本の編集者で
And the author
著者でもあって
I forged my signature
サインも偽装した
And now I apologise for what I did to you
君にしてしまったこと謝るよ
Cos what you did to me I did to you
君が僕にしたことを僕は君にしたからね

[FERGIE]
No,no, no, no baby, no, no, no, no don't lie
だめだめ ベイビー 嘘つかないで
No, no, no, no, yeah, you know, know, know, know, you gotta try
だめだめ わかってるでしょ 嘘つこうとしてる
What you gonna do when it all comes out
全部バレたらどうするつもり?
When I really see you & what you're all about
私が見たら 全部バレたら

No,no, no, no baby, no, no, no, no don't lie
だめだめ ベイビー 嘘つかないで
No, no, no, no, yeah, you know, know, know, know, you gotta try
だめだめ わかってるでしょ 嘘つこうとしてる

[APL]
She said I'm leaving
彼女は僕が離れてくって言った
Cos she can't take the pain
こんな苦痛に耐えられないから
It's hard to continue this love it ain't the same
この愛を続けるのは難しい 以前とは違うし
Can't forget the things that I've done inside her brain
僕がしてしまったこと忘れられない
Too many lies committed too many games
彼女の頭の中には駆け引きしすぎて僕のたくさんの嘘がある
She feeling like a fool getting on the last train
最終電車に乗りながら 彼女は自分を馬鹿みたいだって思ってる
Trying to maintain but the feeling won't change
続けようとするけど 気持ちは変わらないみたい
I'm sorry for the things that I've done and what I became
僕がやったこと それでこうなったことは謝るよ
Caught up in living my life in the fast lane
僕は自分勝手に生きてきた
Blinded by lights, cameras, you know the fame
ライトとかカメラ 名声ってやつのせいで見失ってたよ
I don't know the reason why I did these things
なんでこんなことしたのか分からないよ

[APL and FERGIE]
And I lie and I lie and I lie and I lie
嘘をついて またついて またついて
And now our emotions are drained
もう僕らの気持ち疲れ果てたね
Cos I lie and I lie and a little lie lie
嘘ついて また嘘ついたから 小さな嘘
And now your emotions are drained
もう君の気持ちだんだん消えていってしまった

[FERGIE]
No, no, no, no baby, no, no, no, no don't lie (no, don't you lie)
No, no, no, no, yeah, you know, know, know, know, you gotta try (got to try, got to try)
What you gonna do when it all comes out (what you gonna do baby)
When I really see you & what you're all about
Nonono babe, no, no, no, no don't lie
Because you know, you know, you know, you know, you know, gotta try

Ooh ooh ooh, ooh ooh ooh ooh
Ba da ba da ba da ba da badabada

[TABOO]
Yo, I'm lying to my girl
彼女に嘘ついてるんだ
Even though I love her
彼女を愛してるのに
And she all in my world
彼女が僕の全てなのに
I give her all my attention and diamonds & pearls
いろいろ彼女にやさしくするし ダイヤモンドも真珠もプレゼントする
She's the one who makes me feel on top of the world
彼女だけが僕を世界一だって気にさせてくれるんだ
Still I lie to my girl, I do it
でも嘘をついてしまう ついてしまうよ

[APL and FERGIE]
And I lie and I lie and I lie till there's no turning back
嘘ついて嘘ついて戻れなくなるまで嘘ついてしまう
I don't know why, (and I lie and I lie till I don't know who I am)
理由はわからないけど(嘘ついて自分が誰か分からなくなるまで嘘ついてしまう)

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
