スポンサーサイト


I'm With You / Avril Lavigne

I'm standing on a bridge
橋の上に立って
I'm waiting in the dark
暗い中待ってる
I thought that you'd be here by now
今頃にはあなたがここにいると思ってた
There's nothing but the rain
でも雨が振るだけ
No footsteps on the ground
足音も無い
I'm listening but there's no sound
耳を傾けても何も聞こえない

Isn't anyone tryin to find me?
私を見つけようとしてくれる人はいないの?
Won't somebody come take me home
誰か私を家に連れて帰って
It's a damn cold night
とても寒い夜
Trying to figure out this life
この人生を考えてみる
Wont you take me by the hand
私の手を取って
Take me somewhere new
どこか新しい場所へ連れて行って
I don't know who you are
誰かは知らないけど
But I... I'm with you
でも 一緒に行くわ
I'm with you
あなたと一緒に

I'm looking for a place
ある場所を探してる
Searching for a face
ある顔を捜してる
Is anybody here I know
誰か私の知ってる人はいる?
'Cause nothing's going right
何ひとつ上手く行かなくて
And everythigns a mess
全部がめちゃくちゃで
And no one likes to be alone
誰も一人ではいたくないから

Isn't anyone tryin to find me?
私を見つけようとしてくれる人はいないの?
Won't somebody come take me home
誰か私を家に連れて帰って
It's a damn cold night
とても寒い夜
Trying to figure out this life
この人生を考えてみる
Wont you take me by the hand
私の手を取って
Take me somewhere new
どこか新しい場所へ連れて行って
I don't know who you are
誰かは知らないけど
But I... I'm with you
でも 一緒に行くわ
I'm with you
あなたと一緒に

Oh why is everything so confusing
どうしてこんなにも全てが私を混乱させるの
Maybe I'm just out of my mind
私がどうかしてるだけかも
Yea yea yea

It's a damn cold night
とても寒い夜
Trying to figure out this life
この人生を考えてみる
Wont you take me by the hand
私の手を取って
Take me somewhere new
どこか新しい場所へ連れて行って
I don't know who you are
誰かは知らないけど
But I... I'm with you
でも 一緒に行くわ
I'm with you
あなたと一緒に

Take me by the hand
私の手を取って
Take me somewhere new
どこか新しい場所へ連れて行って
I don't know who you are
誰かは知らないけど
But I... I'm with you
でも 一緒に行くわ
I'm with you
あなたと一緒に

Take me by the hand
私の手を取って
Take me somewhere new
どこか新しい場所へ連れて行って
I don't know who you are
誰かは知らないけど
But I... I'm with you
でも 一緒に行くわ
I'm with you
あなたと一緒に

スポンサーサイト

テーマ : 洋楽
ジャンル : 音楽

最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
