スポンサーサイト


Don't Phunk With My Heart / Black Eyed Peas



No, no, no, no, don't phunk with my heart
私の気持ちを弄んだりしないで
(Yeah)
No, no, no, no, don't phunk with my heart
私の気持ちを弄んだりしないで

I wonder if I take you home
あなたを家に連れて行っても
Would you still be in love, baby (in love, baby)
まだ私を愛してくれる?
I wonder if I take you home
あなたを家に連れて行っても
Would you still be in love, baby (in love, baby)
まだ私を愛してくれる?

Girl, you know you got me, got me
僕はもう君のもの 君のもの
With your pistol shot me, shot me
君の魅力に やられた やられた
And I'm here helplessly
どうしようもなくここにいるんだ
In love and nothing can stop me
愛してるよ 何も僕を止められない
You can't stop me cause once I start it
始まったら最後 僕は止められない
Can't return me cause once you bought it
僕を買ったなら返品はお断り
I'm coming baby, don't got it (don't make me wait)
君のとこへ行くよ 嘘じゃない(待たせないでよ)
So let's be about it
さあ始めよう

No, no, no, no, don't phunk with my heart
私の気持ちを弄んだりしないで

Baby, have some trustin', trustin'
ベイビー 僕を信じて信じて
When I come in lustin', lustin'
もう僕は君が欲しい欲しい
Cause I bring you that comfort
君を気持ちよくしてあげるから
I ain't only here cause I want ya body
君の体だけが目当てじゃない
I want your mind too
君の心も欲しい
Interestin's what I find you
君に出会えたことこそ大事なんだ
And I'm interested in the long haul
長く付き合ってたい
Come on girl (yee-haw)
こっちにおいで

(come on)
I wonder if I take you home
あなたを家に連れて行っても
Would you still be in love, baby (in love, baby)
まだ私を愛してくれる?
I wonder if I take you home
あなたを家に連れて行っても
Would you still be in love, baby (in love, baby)
まだ私を愛してくれる?

No, no, no, no, don't phunk with my heart
私の気持ちを弄んだりしないで

Girl, you had me, once you kissed me
たった一回のキスで僕はもう君の虜さ
My love for you is not iffy
君への愛はそんなあやふやなものじゃない
I always want you with me
いつも一緒にいて欲しいんだ
I'll play Bobby and you'll play Whitney
僕がボビーなら君はホイットニー
If you smoke, I'll smoke too
君がマリファナ吸うなら僕も吸おう
That's how much I'm in love with you
こんなにも君を愛してる
Crazy is what crazy do
どうかしてるまともじゃない
Crazy in love, I'm a crazy fool
恋に夢中なんだ 僕はもう気が狂ってる

No, no, no, no, don't phunk with my heart
私の気持ちを弄んだりしないで

Why are you so insecure
なんでそんなに不安なんだよ
When you got passion and love her
こんな情熱で君を愛してるのに
You always claimin' I'm a cheater
いつも僕を浮気者呼ばわり
Think I'd up and go leave ya
僕が君のところを去って
For another senorita
他の女の子のとこに行くって考えてる
You forgot that I need ya
僕が君の事必要にしてるの忘れたの
You must've caught amnesia
君は記憶喪失だな
That's why you don't believe
だから信じないんだよ

(uh, yeah, check it out)

Don't you worry 'bout a thing, baby
余計な心配しないで
Cause you know you got me by a string, baby
僕が君に夢中なのわかってるだろ
Don't you worry 'bout a thing, baby
余計な心配しないで
Cause you know you got me by a string, baby
僕が君に夢中なのわかってるだろ

Baby girl, you make me feel
君には感じるんだ
You know you make me feel so real
君は本当に本物だって気がするよ
I love you more than sex appeal
体の魅力なんかより君を愛してる
(Cause you're)
だって君は
That-tha, that tha, that-tha, that girl [5x]
そういう女の子

No, no, no, no, don't phunk with my heart [2x]
私の気持ちを弄んだりしないで
That-tha, that tha, that-tha, that girl [2x]

I wonder if I take you home
あなたを家に連れて行っても
Would you still be in love, baby (in love, baby)
まだ私を愛してくれる?
I wonder if I take you home
あなたを家に連れて行っても
Would you still be in love, baby (in love, baby)
まだ私を愛してくれる?

Don't you worry 'bout a thing, baby
余計な心配しないで
Cause you know you got me by a string, baby
僕が君に夢中なのわかってるだろ
Don't you worry 'bout a thing, baby
余計な心配しないで
Cause you know you got me by a string, baby
僕が君に夢中なのわかってるだろ
スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
