スポンサーサイト


My Humps / Black Eyed Peas



What you gon' do with all that junk?
あんな奴らとどうすんだよ?
All that junk inside your trunk?
君のトランクに入ってるあんな奴らと


I'ma get, get, get, get, you drunk,
あなたを酔わせるの
Get you love drunk off my hump.
私のこの膨らみで恋に酔わせるのよ

My hump, my hump, my hump, my hump, my hump,
My hump, my hump, my hump, my lovely little lumps. (Check it out)

I drive these brothers crazy,
私がこの人たちを狂わせてる
I do it on the daily,
毎日よ
They treat me really nicely,
私をとっても大事にしてくれて
They buy me all these icies.
ダイヤも買ってくれる
Dolce & Gabbana,
ドルチェアンドガッバーナ
Fendi and NaDonna
フェンディもダナ 
Karan, they be sharin'
キャランも みんなで
All their money got me wearin' fly
お金で出しあって私を着飾ってくれる
But I ain't askin,
頼んでないのに
They say they love my ass 'n,
私に良く似合うって言って
Seven Jeans, True Religion's,
セブンジーンズ トゥルーレリジョン
I say no, but they keep givin'
要らないって言ってるのにくれるの
So I keep on takin'
だから貰うのよ
And no I ain't taken
でも付き合わない
We can keep on datin'
デートは続けて
I keep on demonstrating.
その気にさせてるだけ

My love, my love, my love, my love
You love my lady lumps,
My hump, my hump, my hump,
My humps they got u,

She's got me spending.
彼女に貢がされてしまう
(Oh) Spendin' all your money on me and spending time on me.
お金は全部を私に使って 時間も私に使って
She's got me spendin'.
彼女に貢がされてしまう
(Oh) Spendin' all your money on me, up on me, on me
お金は全部を私に使って 時間も私に使って


What you gon' do with all that junk?
あんな奴らとどうすんだよ?
All that junk inside your trunk?
君のトランクに入ってるあんな奴らと


I'ma get, get, get, get, you drunk,
あなたを酔わせるの
Get you love drunk off my hump.
私のこの膨らみで恋に酔わせるのよ


What u gon' do with all that ass?
そのお尻でどうするつもり?
All that ass inside them jeans?
ジーンズに隠れてるそのお尻で

I'm a make, make, make, make you scream
あなたに大声上げさせる
Make u scream, make you scream.
大声上げさせる 大声上げさせる

Cos of my hump, my hump, my hump, my hump.
My hump, my hump, my hump, my lovely lady lumps. (Check it out)

I met a girl down at the disco.
ディスコで女の子に出会って
She said hey, hey, hey yea let's go.
彼女は ねぇねぇ 行きましょうって言った
I could be your baby, you can be my honey
僕は君のベイビー 君は僕のハニー
Let's spend time not money.
お金じゃなくて時間を使おう
I mix your milk wit my cocoa puff,
君にミルクに僕のココアパフを混ぜよう
Milky, milky cocoa,
ミルキー ミルキーココア
Mix your milk with my cocoa puff, milky, milky riiiiiiight.
僕のココアパフと君のミルクを混ぜよう ミルキー ミルキー いいよね

They say I'm really sexy,
私のこと本当にセクシーって言ってくれる
The boys they wanna sex me.
みんな私とセックスしたいのよ
They always standing next to me,
いつも私の隣に立って
Always dancing next to me,
いつも隣で踊ってる
Tryin' a feel my hump, hump.
私のお尻さわろうとして
Lookin' at my lump, lump.
私のお尻見つめてる
U can look but you can't touch it,
見てもいいけど触っちゃだめ
If you touch it I'ma start some drama,
もし触ったら騒ぎ出すわよ
You don't want no drama,
騒がれたくないでしょ
No, no drama, no, no, no, no drama
騒ぎはだめ だめだめ騒ぎは
So don't pull on my hand boy,
だから手を引っ張らないでよ
You ain't my man, boy,
私の彼氏じゃないんだから
I'm just tryn'a dance boy,
ダンスするだけ
And move my hump.
この膨らみを揺らしてるだけ

My hump, my hump, my hump, my hump,
My hump, my hump, my hump, my hump, my hump, my hump.
My lovely lady lumps [x3]

In the back and in the front.
後ろでも前でも
My lovin' got u,
あなたはもう私の虜

She's got me spending.
彼女に貢がされてしまう
Spendin' all your money on me and spending time on me.
お金は全部を私に使って 時間も私に使って
She's got me spendin'.
彼女に貢がされてしまう
Spendin' all your money on me, up on me, on me
お金は全部を私に使って 時間も私に使って


What you gon' do with all that junk?
あんな奴らとどうすんだよ?
All that junk inside your trunk?
君のトランクに入ってるあんな奴らと


I'ma get, get, get, get, you drunk,
あなたを酔わせるの
Get you love drunk off my hump.
私のこの膨らみで恋に酔わせるのよ


What u gon' do with all that ass?
そのお尻でどうするつもり?
All that ass inside them jeans?
ジーンズに隠れてるそのお尻で

I'm a make, make, make, make you scream
あなたに大声上げさせる
Make u scream, make you scream.
大声上げさせる 大声上げさせる


What you gon' do with all that junk?
あんな奴らとどうすんだよ?
All that junk inside your trunk?
君のトランクに入ってるあんな奴らと


I'ma get, get, get, get, you drunk,
あなたを酔わせるの
Get you love drunk off my hump.
私のこの膨らみで恋に酔わせるのよ

What you gon' do wit all that breast?
その胸でどうするの?
All that breast inside that shirt?
シャツの中に隠れてるその胸で

I'ma make, make, make, make you work
あなたを動かすのよ
Make you work, work, make you work.
あなたを動かす 動かす

She's got me spending.
彼女に貢がされてしまう
Spendin' all your money on me and spending time on me.
お金は全部を私に使って 時間も私に使って
She's got me spendin'.
彼女に貢がされてしまう
Spendin' all your money on me, up on me, on me
お金は全部を私に使って 時間も私に使って

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
