スポンサーサイト


Diary / Alicia Keys


Lay your head on my pillow
私の枕に頭をうずめて
Here you can be yourself
ここはあなたが自分になれる場所
Oh just to know what you are feelin'
あなたの気持ち知るだけでいい
No one but me and you
誰も知らない あなたと私だけ

I wont tell, your secrets
言わないわ、あなたの秘密
Your secrets are safe with me
あなたの秘密は私が守る
I will keep your secrets
あなたの秘密はしまっておくわ
Just think of me as the pages in your diary
私を日記だと思ってくれればいい

I feel such a connection
こういう結びつきを感じるの
Even when you're far away
あなたが遠くに行っても
Oooh baby if there is anything that you fear
なにか不安なことがあったら
Call 489 4608 and I'll be there
489-4608に電話して そこにいるから

I wont tell, your secrets
言わないわ、あなたの秘密
Your secrets are safe with me
あなたの秘密は私が守る
I will keep your secrets
あなたの秘密はしまっておくわ
Just think of me as the pages in your diary
私を日記だと思ってくれればいい

Only we know what is talked about, Baby boy
話した事は私達しか知らない
Don't know how you could be driving me so crazy
どうしてあなたはこんなにも私を夢中にさせたのかしら
When you're in town
町に来たら
Why don't you come around
私のところに来てね
I'll be the loyalty you need
私なら信頼できるでしょ
You can trust me
信じていいのよ

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
