スポンサーサイト


My Happy Ending / Avril Lavigne



So much for my happy ending
ハッピーエンドはもうたくさん
Oh oh, oh oh, oh oh...

Let's talk this over
話し合いましょう
It's not like we're dead
私達死んだみたいじゃない
Was it something I did?
私が何かしたせい?
Was it something You said?
あなたが何か言ったせい?
Don't leave me hanging
吊り上げないでよ
In a city so dead
こんな終わってる街で
Held up so high
こんなに高く
On such a breakable thread
こんな切れそうな糸で

You were all the things I thought I knew
あなたのこと全部分かってると思ってた
And I thought we could be
私達うまくいくと思ってた

You were everything, everything that I wanted
あなたは私の望む全てだったのよ
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
運命だった 信じてた なのに失ったわ
And all of the memories, so close to me, just fade away
思い出は全部 すぐ近くにあるのに 消えて行ってしまう
All this time you were pretending
いつもうわべを繕ってたのね
So much for my happy ending
ハッピーエンドなんてたくさんよ
Oh oh, oh oh, oh oh...

You've got your dumb friends
あなたの友達ってくだらない
I know what they say
なんて言ってるか知ってるのよ
They tell you I'm difficult
私は難しいコだって
But so are they
でもあの人たちもそうでしょ
But they don't know me
私のこと知らないくせに
Do they even know you?
あなたのことさえわかってるの?
All the things you hide from me
私に隠してること全部
All the shit that you do
あなたのするひどいこと全部

You were all the things I thought I knew
あなたのこと全部分かってると思ってた
And I thought we could be
私達うまくいくと思ってた

You were everything, everything that I wanted
あなたは私の望む全てだったのよ
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
運命だった 信じてた なのに失ったわ
And all of the memories, so close to me, just fade away
思い出は全部 すぐ近くにあるのに 消えて行ってしまう
All this time you were pretending
いつもうわべを繕ってたのね
So much for my happy ending
ハッピーエンドなんてたくさんよ
Oh oh, oh oh, oh oh...

It's nice to know you were there
あなたがここにいたってわかって良かった
Thanks for acting like you cared
ありがとう私に気があるフリしてくれて
And making me feel like I was the only one
私が唯一の存在だって気にさせてくれて
It's nice to know we had it all
望みを満たしていたってわかって良かった
Thanks for watching as I fall
ありがとう落ちていく私を見ててくれて
And letting me know we were done
私達もう終わりだってわからせてくれて

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
