スポンサーサイト


Girlfriend / Avril Lavigne

Hey! Hey! You! You! I don't like your girlfriend
あなたの彼女好きじゃない
No way! No way! I think you need a new one
あなたには新しい彼女が必要よ
Hey! Hey! You! You! I could be your girlfriend
私ならあなたの彼女になれるわ

Hey! Hey! You! You! I know that you like me
私のことが好きよね
No way! No way! No, it's not a secret
いや 隠さなくていい
Hey! Hey! You! You! I want to be your girlfriend
あなたの彼女になりたいの

You're so fine
あなたって超イケてる
I want you mine
私のものにしたい
You're so delicious
あなたって超面白い
I think about you all the time
いつもあなたのことを考えてる
You are so addictive
あなたに夢中
Don't you know what I can do to make you feel alright
私ならあなたを気持ち良くできるってわからない?
Don't pretend I think you know
フリはやめてよ あなたをわかってる
I'm damn precious
私のこと好きでしょ
Hell Yeah
ちくしょう
I'm the mother fucking princess
私はプリンセスよ
I can tell you like me too
あなたも私のことすきでしょ
And you know I'm right
わかってるのよ

She's like so whatever
彼女なんてどうでもいいわ
You can do so much better
もっと良いようにできるはず
I think we should get together now
私たちが付き合うべきよ すぐ
That's what everyone's talking about
みんながそう話してる

Hey! Hey! You! You! I don't like your girlfriend
あなたの彼女好きじゃない
No way! No way! I think you need a new one
あなたには新しい彼女が必要よ
Hey! Hey! You! You! I could be your girlfriend
私ならあなたの彼女になれるわ

Hey! Hey! You! You! I know that you like me
私のことが好きよね
No way! No way! No, it's not a secret
いや 隠さなくていい
Hey! Hey! You! You! I want to be your girlfriend
あなたの彼女になりたいの

I can see the way
私にはわかるわ
See the way you look at me
あなたの私を見る眼差しで
And even when you look away
目をそらした時さえ
I know you think of me
私のことを考えてるって
I know you talk about me all the time
あなたはいつも私のことを話してる
again and again
何度も何度も
So come over here
だからこっちに来て
and tell me what I wanna hear
聞きたいことがあるの
Better yet, make your girlfriend disappear
あなたの彼女なんて消えてしまえばいい
I don't wanna hear you say her name
彼女の名前口にしないで聞きたくない
ever again and agian and again
もう二度と 二度と

She's like so whatever
彼女なんてどうでもいいわ
You can do so much better
もっと良いようにできるはず
I think we should get together now
私たちが付き合うべきよ すぐ
That's what everyone's talking about
みんながそう話してる

Hey! Hey! You! You! I don't like your girlfriend
あなたの彼女好きじゃない
No way! No way! I think you need a new one
あなたには新しい彼女が必要よ
Hey! Hey! You! You! I could be your girlfriend
私ならあなたの彼女になれるわ

Hey! Hey! You! You! I know that you like me
私のことが好きよね
No way! No way! No, it's not a secret
いや 隠さなくていい
Hey! Hey! You! You! I want to be your girlfriend
あなたの彼女になりたいの

In a second you'll be wrapped around my finger
すぐにあなたは私の手にあなたは包まれる
'Cause I can, 'cause I can do it better
なぜなら、私ならもっと上手にできるから
There's no other, so when's it gonna sink in?
他にはいない、いつになったら分かってくれるの?
She's so stupid, what the hell were you thinking?
彼女本当に鈍いわね、一体何を考えていたの?

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
