スポンサーサイト


Say It Right / Nelly Furtado



In the day
昼でも
In the night
夜でも
Say it all
全部言って
Say it right
ちゃんと言って
You either got it
わかってるのか
Or you don't
わかってないのか
You either stand or you fall
我慢してるのかもうだめなのか
When your will is broken
望みが破れて
When it slips from your hand
手からすべり落ちたら
When there's no time for joking
ジョーク言ってる暇もないときは
There's a hole in the plan
もくろみが間違ってるのよ

Oh you don't mean nothing at all to me
あなたは私にとって何の意味もない
No you don't mean nothing at all to me
あなたは私に何ももたらさない
Do you got what it takes to set me free
あなたが私を自由にしてくれてたなら
Oh you could mean everything to me
あなたは私にとっての全てになれたのに

I can't say that I'm not lost and at fault
迷ってないし間違ってないとは言えない
I can't say that I don't love the light and the dark
光も闇も愛してないとは言えない
I can't say that I don't know that I am alive
生きているということがわからないとは言えない
And all of what I feel I could show
感じたこと全部教えてあげたのに
You tonite you tonite
今夜 今夜

From my hands I could give you
私の手からあなたにあげたかった
Something that I made
わたしが作ったもの
From my mouth I could sing you another brick that I laid
私の口から歌いたかった 私が作った曲
From my body I could show you a place God knows
私があなたに見せたかった 神様が知ってる場所
You should know the space is holy
ここは神聖なところ
Do you really want to go?
本当に行きたい?

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
