スポンサーサイト


Dangerously In Love / Beyonce



I love you
愛している

Baby I love you
ベイビー愛しているわ
You are my life
あなたは私の人生
My happiest moments weren't complete If you weren't by my side
もしあなたが側にいなかったら 私の一番幸せな瞬間は訪れなかった
You're my relation In connection to the sun
私にとってあなたは 太陽とのつながり
With you next to me
私の隣にあなたがいれば
There's no darkness I can't overcome
乗り越えられないものはない
You are my raindrop
あなたが雨の雫なら
I am the sea
私は海
With you and God, who's my sunlight
光をあたえてくれる神様とあなたがいれば
I bloom and grow so beautifully
私は美しく花開くのよ
Baby, I'm so proud
ベイビー、私は誇りに思ってる
So proud to be your girl
あなたの恋人でいることを
You make the confusion
あなたは混乱も
Go all away
吹き飛ばしてくれる
From this cold and messed up world
こんなに冷たくて滅茶苦茶な世の中でも

I am in love with you
あなたを愛してる
You set me free
あなたは私を解き放ってくれる
I can't do this thing
何にも出来ない
Called life without you here with me
あなたが私と一緒にいないなら
Cause I'm Dangerously In Love with you
あなたとの愛に溺れてく
I'll never leave
絶対離れたりしない
Just keep lovin' me
私を愛し続けて
The way I love you loving me
私があなたを愛するように

And I know you love me
愛してくれてるのよね
Love me for who I am
ありのままの私を
Cause years before I became who I am
今みたいじゃなかった昔も
Baby you were my man
あなたは私の彼でいてくれたから
I know it ain't easy
簡単なことじゃない
Easy loving me
私を愛するのは
I appreciate the love and dedication From you to me
感謝してるわ あなたからの愛情と私に捧げてくれたこと
Later on in my destiny
これから先の私の運命
I see myself having your child
私にはあなたの子供がいて
I see myself being your wife
あなたの妻になってる
And I see my whole future in your eyes
あなたの瞳の奥に私の未来が見える
Thought of all my love for you
こんなにあなたを愛していると思うと
sometimes make me wanna cry
ときどき涙が出そう
Realize all my blessings
神様の思し召しだって気付くから
I'm grateful
感謝してる
To have you by my side
あなたが私の側にいる事を

Every time I see your face
あなたの顔を見るたび
My heart smiles
私の心はあったかくなる
Every time it feels so good
この愛に酔うたび
It hurts sometimes
時には傷つくこともある
Created in this world
この世に生まれたのは
To love and to hold
愛して 抱きしめるため
To feel
感じて
To breathe
息をして
To love you
あなたを愛するため

Dangerously in love
だめになりそうなほど愛してる
Can't do this thing
どうすることもできない
I love you , I love you, I love you
愛してる 愛してる 愛してる
I'll never leave
絶対にはなれたりしない
Just keep on loving me
私を愛し続けて
I'm in love with you
あなたを愛してる
I can not do
何も出来ない
I cannot do anything without you in my life
あなたがいないと何も出来ない
Holding me, kissing me, loving me
抱きしめて キスして 私を愛して
Dangerously
だめになりそうなほど
I love you
愛してる
Dangerously in love
愛に溺れてく

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
