スポンサーサイト


Love Like This / Natasha Bedingfield


[Natasha:]
Oh...
Never find a love like this
こんな恋は二度と見つからない
Oh...
Never find a love like this
こんな恋は二度と見つからない

We go back so far,
あの頃に戻って
Swingin in your back yard,
あなたの家の裏庭でブランコに乗ってた
All the things that we used to do
いつもしてたこと全部
We were cool back in high school
素敵だった高校時代に戻って
Ooh I really liked you,
本当にあなたが好きだった
Must have been your attitude.
あなたの態度がそうだった

That's why you keep on runnin
だからあなたのことがずっと巡って
In and out of my mind.
頭の中も外も
As the years they'll roll by,
年月が経って
Baby, now I know why
今わかった
I keep comin back to you.
私があなたのところへ戻る理由

You're the only one that knows me,
あなただけが私を知っている
Love it when you hold me,
抱きしめられるときが大好き
Never find a love like this
こんな恋は二度と見つからない
Let me hear you say
聞かせて
Now I'll never be lonely,
もう寂しくなんかならない
Look at what you've shown me,
ほら、あなたが教えてくれたこと
Never find a love like this
こんな恋は二度と見つからない

Well this life tried to keep us apart
運命が私達を離れたままにしようとしても
You keep callin me back to your heart
あなたの心へ私を呼び続ける
Let me hear you say
聞かせて
Arent you glad you found me,
私を見つけてうれしいでしょ
Wrap you all around me,
あなたの周りを私で包んで
Never find a love like this.
こんな恋は二度と見つからない

All the guys tried to take me,
私を連れようとした人たちで
You're the one who saved me,
あなたが私を救ってくれた
I feel like I owe you my life.
私の一生をあなたに尽くしたい
And as strange as it may seem,
不思議に思うけど
I'll go if you take me
行くでしょう もし私を連れて行ったら
Home and lent to sacrifice.
ふるさとにもレントにも

That's why you keep on runnin
だからあなたのことがずっと巡って
In and out of my mind.
頭の中も外も
As the years, they'll roll by,
年月が経って
It's not hard to know why
すぐにわかった
I keep comin' back to you.
私があなたのところへ戻る理由

You're the only one that knows me,
あなただけが私を知っている
Love it when you hold me,
抱きしめられるときが大好き
Never find a love like this
こんな恋は二度と見つからない
Let me hear you say
聞かせて
Now I'll never be lonely,
もう寂しくなんかならない
Look at what you've shown me,
ほら、あなたが教えてくれたこと
Never find a love like this
こんな恋は二度と見つからない

Cause this life tried to keep us apart,
運命が私達を離れたままにしようとするから
You keep calling me back to your heart.
あなたの心へ私を呼び続ける
Let me hear you say,
聞かせて
Aren't you glad you found me,
私を見つけてうれしいでしょう
Wrap you all around me,
あなたの周りを私で包んで
Never find a love like this.
こんな恋は二度と見つからない

[Sean Kingston:]
May never find a love, love, love a love like this,
こんな恋は二度と見つけられないだろう
That still make me think about my middle school kiss.
いまだに中学の時のキスを思い出す
I sit here in this chair and I wish
この席についてそれから願うよ
For you not to leave me now.
僕から去らないでほしい
My friends they always told me
友達はいつも言ってた
Not to make you my wifey,
君を妻にはするなって
Man they was putting you down.
連中は君をこき下ろしていた
And now they see we rollin,
でも今の僕たちが過ごしてるのを見たら
Me and you, we strollin,
君と僕が散歩したりしてるのを
They don't wanna come around.
連中は会いたくないだろうな

[Natasha:]
Let me hear you say,
聞かせて
You're the only one that knows me,
あなただけが私を知っている
Love it when you hold me,
抱きしめられるときが大好き
Never find a love like this.
こんな恋は二度と見つからない
Let me hear you say,
聞かせて
Now I'll never be lonely,
もう寂しくなんかならない
Look at what you've shown me,
ほら、あなたが教えてくれたこと
Never find a love like this.
こんな恋は二度と見つからない

When this life tries to keep us apart,
運命が私達を離れたままにしようとするとき
You keep callin me back to your heart.
あなたの心へ私を呼び続ける
Let me hear you say,
聞かせて
I'm so glad you found me,
見つけてくれてうれしい
Wrap you all around me,
あなたの周りを私で包んで
Never find a love like this,
こんな恋は二度と見つからない

Oh... Never find a love like this...
こんな恋は二度と見つからない
When this life tried to keep us apart,
運命が私達を離れたままにしようとしても
You keep callin me back to your heart,
あなたの心へ私を呼び続ける
Let me hear you say,
聞かせて
Oh... Never find a love like this.
こんな恋は二度と見つからない
Oh... Never find a love like this
こんな恋は二度と見つからない

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
