スポンサーサイト


Umbrella / Rihanna (f/ Jay-Z)


No clouds in my storms
俺の嵐に雲はない
Let it rain, I hydroplane in the bank
雨が降ろうが 札束の上を飛びまわる
Coming down with the Dow Jones
株が下がったって
When the clouds come we gone, we Rocafella
雲が来れば俺達は去る 俺達はロッカフェラ
She fly higher than weather
彼女は天気なんか超えてる
And G5's are better, You know me,
G5がいいな わかってるだろ
an anticipation, for precipitation. Stacked chips for the rainy day
雨が降る予感 その時のために金も貯めてる
Jay, Rain Man is back with little Ms. Sunshine
ジェイ、レインマンがリトルミスサンシャインと戻って来たぜ
Rihanna where you at?
リアーナどこにいるんだ?

You have my heart
私の心はあなたのもの
And we'll never be worlds apart
私達は絶対はなれない
May be in magazines
雑誌に載るようになっても
But you'll still be my star
あなたはまだ私のスター
Baby cause in the dark
暗闇のせいで
You can't see shiny cars
輝く車が見えなくて
And that's when you need me there
そんな時はあなたに私が必要
With you I'll always share
あなたといつも共にする
Because
なぜなら

When the sun shines, we'll shine together
太陽が輝けば、私達も一緒に輝く
Told you I'll be here forever
永遠にここにいるって言ったでしょ
Said I'll always be a friend
いつもあなたの友達よ
Took an oath I'ma stick it out till the end
最後まであなたに付いて行くと誓ったのよ
Now that it's raining more than ever
今までにない雨を
Know that we'll still have each other
一緒に経験しているけど
You can stand under my umbrella
私の傘に入ってもいいよ
You can stand under my umbrella
私の傘に入ってもいいよ
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
私の傘に
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
私の傘に
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
私の傘に
(Ella ella eh eh eh eh eh eh)

These fancy things, will never come in between
どんな立派なものでも 私達の仲は裂けない
You're part of my entity, here for Infinity
あなたは私の一部 ここに無限に
When the war has took it's part
戦争が避けられない時
When the world has dealt it's cards
世界がその手段をとったとしても
If the hand is hard, together we'll mend your heart
つらい状況になっても 一緒にいてあなたの心を癒してあげる
Because
なぜなら

When the sun shines, we'll shine together
太陽が輝けば、私達も一緒に輝く
Told you I'll be here forever
永遠にここにいるって言ったでしょ
Said I'll always be a friend
いつもあなたの友達よ
Took an oath I'ma stick it out till the end
最後まであなたに付いて行くと誓ったのよ
Now that it's raining more than ever
今までにない雨を
Know that we'll still have each other
一緒に経験しているけど
You can stand under my umbrella
私の傘に入ってもいいよ
You can stand under my umbrella
私の傘に入ってもいいよ
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
私の傘に
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
私の傘に
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
私の傘に
(Ella ella eh eh eh eh eh eh)

You can run into my arms
私の腕に飛び込んできて
It's okay don't be alarmed
大丈夫 怖がることないのよ
Come into me
私のところへ
There's no distance in between our love
私達の愛に距離はない
So go on and let the rain pour
だから続けて 雨は降らせとけばいい
I'll be all you need and more
あなたに必要なのは私 私はそれ以上よ
Because
なぜなら

When the sun shines, we'll shine together
太陽が輝けば、私達も一緒に輝く
Told you I'll be here forever
永遠にここにいるって言ったでしょ
Said I'll always be a friend
いつもあなたの友達よ
Took an oath I'ma stick it out till the end
最後まであなたに付いて行くと誓ったのよ
Now that it's raining more than ever
今までにない雨を
Know that we'll still have each other
一緒に経験しているけど
You can stand under my umbrella
私の傘に入ってもいいよ
You can stand under my umbrella
私の傘に入ってもいいよ
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
私の傘に
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
私の傘に
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
私の傘に
(Ella ella eh eh eh eh eh eh)

It's raining
雨よ
Ooh baby it's raining
雨が降ってる
Baby come into me
私のところへ来て
Come into me
私のところへ
It's raining
雨よ
Oh baby it's raining
雨が降ってる

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
