スポンサーサイト


Do It / Nelly Furtado


You're standing at the door
ドアに立つあなた
I'm falling to the floor
床に落ちる私
You look even better than you did before
あなたは前よりずっと素敵ね
I'm staring at my feet
私は足下見つめて
Wondering if I can do this
できるかどうか悩んでる
It's been a while but I couldn't forget you
しばらくたってもあなたを忘れられなかった

Just a little look has got me feeling things
ちょっと見るだけで感じる
Just a little taste has got me seeing things
ちょっと味わうだけで見える
Just a little touch has got me off the chains
ちょっと触るだけで解き放たれる
Doing things that I don't want to
したくないのにしてしまう

Do it like you do it to me (I'm burning up)
私にしてるみたいにやって(燃えてくる)
Do it like you do it to me (it's not enough)
私にしてるみたいにやって(まだまだ)
Do it like you do it to me just open up
私にしてるみたいにやって さあ始めて
Don't you know how much I want you?
どれだけあなたが欲しいか解らないの?

We're sitting real close and I can feel your breath
私達すごく近くに座ってて あなたの息も感じられる
I wanna touch your hand but I lay back
あなたの手に触れたい なのにためらってしまう
Cuz you know this thing could sprial in the night
こんなこと繰り返してる夜
I've changed my mind I'm ready for you this time
気持ち切り替えて 準備はできたわ

We're sitting real close and I can feel your breath
私達すごく近くに座ってて あなたの息も感じられる
I wanna touch your hand but I lay back
あなたの手に触れたい なのにためらってしまう
We're sitting real close I can feel your breath
私達すごく近くに座ってて あなたの息も感じられる
I wanna touch your hand I cannot fight it off
あなたの手に触れたい もうやるしかない

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
