スポンサーサイト


No One / Alicia Keys


Where you can stay forever
あなたのいる場所に ずっと
You can be sure
あなたにも確かなことよ
That it will only get better
良くなっていくことが

You and me together Through the days and nights
あなたとずっと 昼も夜も一緒にいたい
I don't worry 'cuz Everything's going to be alright
心配してない 全部うまくいくから
People keep talking they can say what they like
みんなが何を言おうと
But all i know is everything's going to be alright
私がわかっているのは全部がうまくいくということ

No one, no one, no one
誰も、誰も、誰も
Can get in the way of what I'm feeling
私の思いを邪魔することなんてできない
No one, no one, no one
誰も、誰も、誰も
Can get in the way of what I feel for you, you, you
あなたへの私の思いを邪魔できない
Can get in the way of what I feel for you
あなたへの私の思いを邪魔できない

When the rain is pouring down
土砂降りの雨で
And my heart is hurting
私の心が傷ついた時
You will always be around
いつもそばにはあなたがいる
This I know for certain
それははっきりわかっている

You and me together Through the days and nights
あなたとずっと 昼も夜も一緒にいたい
I don't worry 'cuz Everything's going to be alright
心配してない 全部うまくいくから
People keep talking they can say what they like
みんなが何を言おうと
But all i know is everything's going to be alright
私がわかっているのは全部がうまくいくということ

No one, no one, no one
誰も、誰も、誰も
Can get in the way of what I'm feeling
私の思いを邪魔することなんてできない
No one, no one, no one
誰も、誰も、誰も
Can get in the way of what I feel for you, you, you
あなたへの私の思いを邪魔できない
Can get in the way of what I feel
私の思いを邪魔できない

I know some people search the world
世界中を捜し求めて周る人がいる
To find something like what we have
私たちが抱いてるものに似た何かを見つけるために
I know people will try try to divide something so real
引き裂こうとする人もいる
So til the end of time I'm telling you there is no one
だからこの時が終わるまであなたに伝え続ける

No one, no one, no one
誰も、誰も、誰も
Can get in the way of what I'm feeling
私の思いを邪魔することなんてできない
No one, no one, no one
誰も、誰も、誰も
Can get in the way of what I feel for you, you, you
あなたへの私の思いを邪魔できない
Can get in the way of what I feel for you
あなたへの私の思いを邪魔できない

スポンサーサイト
最近の記事
カテゴリー
RSSフィード
ご注意
歌詞の和訳は管理人が適当に訳したものです。公式のものではありませんので間違っている可能性があります。
ブログ内検索
